Vanliga frågor
Vi har samlat vanliga frågor och svar som våra kunder kan ha om våra smartringar, leveransprocess, betalningsalternativ, returer och annan viktig information om vår verksamhet. Om du inte hittar svar på din fråga i vår FAQ, tveka inte att kontakta oss på info@neuraring.se, så hjälper vi dig gärna.
Jag har slutfört min order, när kommer den att skickas?
Din order skickas så snart den har blivit godkänd av oss.
Min order har blivit godkänd, när får jag den?
Leveranstiden är vanligtvis mellan 5–14 dagar. Observera att oförutsedda händelser såsom väderförhållanden, transportproblem eller andra externa faktorer kan påverka leveranstiden. Vi gör alltid vårt bästa för att säkerställa att din beställning levereras i tid.
Kommer jag kunna spåra min order?
Ja, du kommer att få ett spårningsnummer i din orderbekräftelse. När din smartring har skickats kan du använda detta nummer för att följa din leverans.
Kan jag avbryta min order?
Du kan avbryta din order innan den har godkänts av oss. Om din order redan har skickats, vänligen kontakta vår support på info@neuraring.se, så hjälper vi dig vidare. Observera att avbokning endast är möjlig om beställningen ännu inte har blivit godkänd.
Jag har skrivit fel adress, vad gör jag?
Om du råkat ange fel leveransadress måste du omgående kontakta oss på info@neuraring.se. Vi kan korrigera detta inom 24 timmar, förutsatt att din order ännu inte har skickats. Ju snabbare du meddelar oss, desto större chans att vi kan justera din adress i tid.
Vad gör jag om jag fått fel produkt levererad?
Om du har mottagit fel produkt, vänligen kontakta oss med bild- eller videobevis av produkten. Skicka detta till info@neuraring.se, så hjälper vi dig att hantera reklamationen.
Hur hanterar ni personuppgifter och sekretess?
Se vår Integritetspolicy för mer information om hur vi hanterar dina personuppgifter och din sekretess.
Kan jag returnera en produkt?
Ja, det går att returnera en produkt. Du hittar mer information om vår returpolicy på vår webbplats.